بودن و رسیدن
![]()
چقدر همه از هم دوریم
توی این دنیا
توی این جهان پر رنگ وریا
چرا از هم دوریم؟
دل ما پلی بشه
واسه بودن و رسیدن
دلا که نزدیک شدن
فاصله معنا نداره
توی این همهمۀ باد
یکی از وادی یکرنگ و صفا به دلم مژدۀ وصل تو را می دهد...
+ نوشته شده در دوشنبه هجدهم خرداد ۱۳۸۸ ساعت توسط چشمان سیاه
|